Ground Ulas, yang Antioksidan Super

Ground Ulas, yang Antioksidan Super

Antioksidan super semua antioksidan super. Ulas tanah adalah antioksidan yang nombor satu diberi nilai oleh skor ORAC. Markah yang datang dari kajian oleh USDA. ORAC bermaksud radikal Laporan penyerapan kapasiti oksigen. Dalam mudah ulas segi tanah mempunyai aktiviti antioksidan lebih daripada mana-mana sumber makanan yang lain.

Anda boleh mendapatkan 1000mg ulas tanah yang baru dalam dua kapsul kecil dengan pangkat ORAC sebanyak 3144. USDA mengesyorkan setiap orang mendapat 3,000 hingga 5,000 unit ORAC setiap hari untuk kesihatan yang optimum. Itulah perlindungan harian antioksidan untuk than.30 kurang setiap hari.

Ulas mengandungi pelbagai flavonoid (antioksidan). Kedua-dua utama adalah kaempferol dan rhamnetin. Satu lagi komponen nutrien utama adalah Eugenol yang berfungsi sebagai yang kuat anti-radang. Ulas tanah dikelaskan sebagai sumber makanan yang padat nutrien, meletakkan ia dalam kategori makanan yang kaya dengan super antioksidan. Satu ciri unik ulas adalah ia tinggi kandungan sihat Omega 3 asid lemak.

Faedah Kesihatan Ulas:

o kuasa antioksidan Tertinggi (peneutral radikal bebas)
o Melegakan kesakitan terutama dalam bidang pergigian.
o Pencegahan keracunan seperti karbon tetraklorida.
o Membantu mencegah kanser saluran penghadaman
o Membantu dengan keradangan sendi dan kesakitan.
o Anti-bakteria
o Anti Radang
o Digabungkan dengan lain-lain asid lemak omega 3 seperti minyak ikan kod boleh mengurangkan keradangan sehingga 30% lebih daripada ulas sahaja.
o Boleh digunakan sebagai penghalau nyamuk.
o Melegakan gas dan kembung
o Melegakan rasa loya dan muntah semasa mengandung
o Melegakan loya semasa kemoterapi
o luka bersih, calar dan melecet
o Campuran dalam air sebagai pencuci mulut antiseptik

1000mg ulas tanah mempunyai lebih daripada dua kali aktiviti antioksidan sebagai secawan teh hijau atau serbuk Acai. Ia mempunyai lebih daripada dua belas kali aktiviti 1000mg serbuk goji atau serbuk blueberry. Ia telah ditunjukkan dalam kajian demi kajian bahawa antioksidan mempunyai peranan yang penting dalam pencegahan penyakit jantung, kanser dan strok. Jika anda mahu hidup penyakit yang lebih hidup bebas mempertimbangkan untuk menukar diet anda untuk lebih buah-buahan, sayur-sayuran, benih, kacang dan bijirin penuh. USDA juga telah berkata bahawa makanan tambahan keseluruhan boleh berkesan sebagai sumber semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar