Penyembuhan Semulajadi Untuk Masalah penghadaman - Penyembuhan Masalah penghadaman Dengan Pemulihan Asid Reflux

Penyembuhan Semulajadi Untuk Masalah penghadaman - Penyembuhan Masalah penghadaman Dengan Pemulihan Asid Reflux

Pernahkah anda cuba penawar semula jadi untuk senak lagi? Ramai orang akan pergi tahun yang mengalami masalah pencernaan dan tidak akan berbuat apa-apa sehingga ia menjadi teruk.

Adakah anda tahu bahawa ubat-ubat refluks asid mudah dan berkesan bekerja sebagai ubat semula jadi untuk senak? Yang benar adalah bahawa senak biasanya disebabkan oleh sfinkter esophageal yang lebih rendah yang lemah atau rosak. Sfinkter adalah tisu otot yang tepat di atas perut. Ia berfungsi dengan membuka dan menutup untuk membenarkan makanan memasuki perut.

Malangnya, kadang-kadang tidak berfungsi seperti yang sepatutnya dan senak adalah kesan. Berikut adalah beberapa tips untuk memulakan penawar semula jadi anda untuk senak.

Penyembuhan Masalah penghadaman dengan Pemulihan Asid Reflux

1. Masalah penghadaman dan refluks asid telah wujud selama berabad-abad. Malah, ubat semula jadi dan penawar telah wujud selama berabad-abad juga. Walau bagaimanapun, penyelidikan dan mengkaji ubat-ubatan semula jadi hanya telah wujud sejak beberapa dekad yang lalu.

Salah satu ubat yang bekerja adalah untuk kerap makan madu. Madu adalah penawar semula jadi yang menyembuhkan tisu seperti sfinkter. Sfinkter yang lemah, yang mungkin punca refluks asid, boleh diperkukuhkan atau sembuh dengan makan 3 sudu madu setiap hari. Penawar semulajadi untuk penyembuhan tisu adalah madu!

2. Epal juga boleh memberi manfaat. Epal tidak berfungsi untuk semua orang tetapi ia telah membantu senak ayah saya selama 30 tahun sekarang. Setiap kali anda rasa episod akan datang, makan sekurang-kurangnya sepotong epal merah.

3. Air minuman setiap kali selepas makan atau makanan ringan juga boleh membantu. Air boleh mengepam di luar rongga perut dan mewujudkan suatu meterai ketat untuk sfinkter. Anda perlu minum sekurang-kurangnya 100 auns air setiap hari.

4. Satu lagi remedi popular ialah teh. Refluks asid adalah penyakit barat dan ramai orang percaya bahawa Timur tidak mengalami penyakit ini kerana mereka minum teh. Salah satu ubat yang sangat popular untuk senak dan refluks asid sedang minum teh hijau dengan ginseng. Jenama Turkey Hill merupakan ubat popular.

5. Akhir sekali, anda juga perlu mengambil kira menukar tabiat Beberapa buruk yang boleh menyumbang kepada gangguan pencernaan anda. Elakkan merokok, minum minuman berkarbonat dan alkohol untuk membolehkan sfinkter dan esofagus anda sembuh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar